آدم تنبل ، عقل چهار وزیر را دارد !!!

آدم تنبل ، عقل چهار وزیر را دارد !!!

مزایای تنبلی چیست؟
مزایای تنبلی چیست؟

همانطور که از تیتر بالا (ضرب المثل فوق) معلوم می شود می خواهیم درباره تنبلی صحبت کنیم. بسیاری معتقدند که تنبلی صفت بد و منفی ایی هستش. امّا من قصد دارم در این پست فقط درباره مزایایی که تنبلی با خود به همراه می آورد صحبت کنم.

مزایای تنبلی :

می گویند کارفرمایان برای انجام کارهای سخت از افراد تنبل استفاده می کنند. چرا که افراد تنبل ساده ترین راه را برای انجام یک کار می یابند. تنبل ها موجب می شوند کارهای پیچیده و سخت در کمترین زمان ممکن انجام شوند.

لطفا کمی تنبل باشید !
لطفا کمی تنبل باشید !

معمولا خصلت تنبلی در وجود همه افراد وجود دارد.البتّه میزان آن در افراد مختلف فرق می کند. تجربه نشان داده که احتمال موفقیت افراد تنبل خیلی زیاد است. بسیاری از دانشمندان در کودکی افرادی تنبل یا خنگ بوده اند(البته تنبلی با خنگ بودن تفاوت دارد). از جمله چنین دانشمندانی می توان به انیشتین ، نیوتن و … اشاره کرد.

معمولا افراد تنبل از یک ابتکار ذاتی بهره می برند. آنها همیشه به دنبال انجام کار به ساده ترین شکل ممکن هستند و به همین دلیل خلاقیت های جذابی را از خود بروز می دهند.

لطفا کمی تنبل باشید!!!

جالب تر این که افراد تنبل توانایی کارآفرین شدن دارند. آنها توانایی خاصی در بکارگیری افراد دیگر در پروژه هایشان را دارند. آنها هرگز از استراحت خود نمی زنند و همیشه سعی می کنند کارهایشان را در آرامش کامل انجام دهند. به همین دلیل آنها معمولا بهترین نتایج را از فعالیت هایشان بدست می آورند.

تنبلی ، همیشه هم بد نیست!!!
تنبلی ، همیشه هم بد نیست!!!

تنبل ها معمولا بر روی یک هدف تمرکز می کنند و تا یک کار را به نتیجه نرسانند به سراغ کار دیگری نمی روند. تمرکز بالا در کارها ، تنبل ها را تبدیل به افرادی موفق و کارآ می نماید.

تنبل ها ، سریعتر از افراد دیگر به سراغ تکنولوژی های جدید می روند. به همین دلیل آنها در فناوری های جدید متخصص تر از بقیه هستند. حتی پیشنهاد ساخت بسیاری از تجهیزات مدرن توسط تنبل ها ارائه می گردد.

در مجموع تنبل بودن چیز چندان بَد و نکوهیده ای نیست. اگر شما یک فرد تنبل ولی با ضریب هوشی بالا هستید چندان نگران نباشید. چرا که توانایی تبدیل شدن به یک کارآفرین خلاق در شما وجود دارد.

نویسنده : مسعود معاونی

یک پست داستانی جذاب برای سرگرم شدن شما : چرا آن مرد تاجر اعدام نشد!!

ارسال پاسخ

Your email address will not be published.
Required fields are marked *