بهترین عکس‌های حیات وحش در سال ۲۰۱۹

بهترین عکس‌های حیات وحش در سال ۲۰۱۹

اخیرا بهترین عکس‌های حیات وحش در سال ۲۰۱۹ منتشر گردید. عکاسان بسیاری در سال گذشته به دنبال شکار لحظات منحصربفردی از حیات وحش بوده‌اند. آن‌ها برای گرفتن این عکس‌ها مدت‌ها منتظر مانده‌اند و مشقّات بسیاری را تحمل کرده‌اند.این عکس‌ها به اندازه‌ای بامزه هستند که در نگاه اوّل تصور می‌شود این عکس‌ها توسط یک فتوشاپ کار ایجاد شده‌اند.

بررسی بهترین عکس های حیات وحش

شکار موش خرما توسط روباه
شکار موش خرما توسط روباه

روباه موش خرمایی را غافلگیر کرده است. این عکس نشان‌دهنده ثانیه‌هایی قبل از شکار توسط یک عکاس می‌باشد. صبوری عکاس برای گرفتن این عکس بسیار ستودنی است.

سرپاور درازباله
سرپاور درازباله

سرپاور درازباله جانوری از تیره نرم‌تنان است. این عکس توسط جوان ۱۱ ساله‌ای در اندونزی گرفته شده است.

سرزمین عقاب ها
سرزمین عقاب ها

سرزمین عقاب‌ها نام تصویری است که از یک عقاب گرفته شده است. برای گرفتن این تصویر حدود سه سال زمان گذاشته شده است.

پنگوئن های سر در گریبان
پنگوئن های سر در گریبان

پنگوئن‌هایی که سر در بدن خود فرو برده‌اند تا از سرما و بادهای دریایی درامان بمانند. جالب این جا است که این پرندگان همه نر هستند و از تخم‌های ماده‌های خود مراقبت می‌کنند در حالی که ماده‌ها برای یافتن غذا رفته‌اند.

موش های منهتن
موش های منهتن

گروهی از موش‌ها در منهتن نیویورک که در زیر یک اجاق غذاپزی در پارکی زندگی می‌کنند. آن‌ها شب ها به سطل آشغال هتل مقابل این پارک هجوم می‌برند.

سازه نظامی مورچه‌ها
سازه نظامی مورچه‌ها

سازه نظامی مورچه‌ها نام تصویری است که ارتشی از مورچه‌ها را در کاستاریکانمایش می‌دهد.این مورچه‌ها با بدن خود یک سازه ویژه بر روی درخت ایجاد کرده‌اند و بدین صورت ملکه و مورچه‌های کوچکتر را محافظت می‌کنند.

گاومیش آمریکایی در برف
گاومیش آمریکایی در برف

این تصویر از تشعشع برف از یک گاو میش وحشی آمریکایی در پارک ملّی یلواستون گرفته شده است. این گاومیش در حال تلاش برای رسیدن به علف‌های تازه مدفون شده در زیر برف می‌باشد.

کل تبتی در حال حرکت
کل تبتی در حال حرکت

تصویری از کوچ چیروها (کل تبتی) در چین. آنها برای گرم شدن از صحرای برف گرفته به سمت صحرای گرم و بدون برف در حال حرکت هستند.

سایر مطالب منتخب:

ارسال پاسخ

Your email address will not be published.
Required fields are marked *